zaterdag 11 februari 2012

Happy new hair!


Naar de kapper gaan. Sommige mensen hebben er een hekel aan en sommige houden er van. Nou moet ik eerlijk zijn, zelf hou ik er niet zo van. Als ik dan één keer in de maand naar de kapper ga, heb ik altijd het gevoel dat mijn haar niet groeit. Afgelopen donderdag heb ik besloten dat het weer eens tijd was om naar de kapper te gaan. Ik had al een tijdje genoeg van mijn lange lokken, dus besloot ik om dit keer eens iets anders te doen. Benieuwd wat ik met mijn haar heb gedaan? Lees dan snel verder.




Dit is hoe mijn haar was. De dode punten zijn te tellen, maar ik was er wel trots op. Voor mijn doen was dit erg lang. Ik was daarom ook erg bang dat ik spijt zou krijgen van mijn beslissing. Want het zou na mijn knipbeurt maanden, misschien wel jaren,  duren voordat mijn haar dezelfde lengte zou hebben.


En dit is hoe mijn haar er nu uitziet. Ik heb gekozen voor een lange bob. Dit is even helemaal iets anders, precies wat ik wilde. Ik vind dat het kapsel me een volwassen uitstraling geeft. Hier ben ik erg blij om. Ik word namelijk nogal eens te jong geschat. Op zich niets mis mee, maar vijftien ben ik toch echt niet meer.  
Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel. Mijn haar ziet er levendiger uit en mijn haarkleur komt ook veel beter tot zijn recht. Ik moet nog even zoeken naar een goede manier om mijn haar in model te brengen, maar daar hebben we de Youtube guru’s voor natuurlijk.
Houden jullie van naar de kapper gaan? En wanneer is hebben jullie je kapsel voor het laatst veranderd?


2 opmerkingen:

  1. WAAUW Floor ik vind het echt heel mooi! Heel anders en heel erg jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Floor, leuke dag gisteren en nu even een kijkje genomen. Je zei al dat je weinig post. Inderdaad! haha.. Wel wat aan doen hoor, leuke blognaam en verder ziet het er super leuk uit. Liefs x Milou

    BeantwoordenVerwijderen