donderdag 20 oktober 2011

All I want for Christmas is you

                                                                                               Bron: weheartit.com
De koude winterdagen komen ons, veel sneller dan ons lief is, tegemoet. Mutsen, sjaals en wanten. Alles wordt weer uit de kast getrokken. En terwijl je helemaal ingepakt over de straten loopt, vallen al die gelukkige stelletjes steeds meer op. Ik smelt als ik een lief hand-in-hand zie lopen, en al helemaal als ze dan terloops ook nog zo'n lief kusje aan elkaar geven. Echt té cute. Laatst zat ik tegenover een stelletje in de trein. En ze lagen hand-in-hand te slapen. Ik moest mezelf echt inhouden om geen foto's te maken, het zag er echt zo super lief uit!


"Een vriendje neem je niet, die krijg je." Als dit niet zo was had ik er alang één genomen. Begrijp me niet vekeerd. Ik geniet van het leven. Vrijgezel zijn is niks mis mee. Maar een vriendje dat is toch soms zo leuk. Mijn ideaalbeeld is niet geheel realistisch. Want natuurlijk hebben die lief hand-in-hand lopende stelletjes wel eens ruzie, en loopt niet iedere relatie niet altijd even lekker. Toch, de liefde blijft hetzelfde en daar gaat het toch om?

Eén van mijn favouriete 'neppe' stelletjes zijn Chuck & Blair van Gossip Girl, m'n favoriete die ik iedereen aanraad. Om jullie mee te laten genieten van dit leuke, dan wel 'neppe', stelletje heb ik wat fotootjes voor jullie om bij weg te smelten.




Bijschrift toevoegen
                                                                                                                                                                             Bron: weheartit.com

 
Zijn ze niet het leukste stel ter wereld?

- Vanaf nu blog ik gewoon in het Nederlands. In het Engels maakte ik écht teveel spelfouten. (Shame on me) -

1 opmerking:

  1. Like! Dat vriendje moet je gewoon nog even op wachten Floor, je bent super leuk. En er komt vanzelf iemand die jou hand wil vasthouden als het koud is :)
    En ik begon ook in het Engels, maar Nederlands is veel leuker, sneller en beter.
    Ik zet je blog bij mijn favorieten, je schrijft super goed!

    X Iris

    BeantwoordenVerwijderen